Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2013

.....Αλλο τι βλεπεις εσυ....και αλλο... τι....φανταζομαι...εγω....χιχι!


ναι...φιλες μου...αυτη ειναι μια ατακα που με ακολουθει τα τελευταια χρονια...γιατι ...αραγε,,,??
μα φυσικα...μονο εσεις....οι αξιολατρευτες....
.bloggers....νομιζω πως με καταλαβαινετε..
.και...συμπασχετε..μαζι μου....
γιατι...οχι...Ακομα....
δεν τρελαθηκα....οπως λεει η ...φιλη μου..
.αλλα...τωρα πια...εχει αρχισει και αυτη...να βλεπει.
...την ομορφια των πραγματων...μεσα απο τη μεταμορφωση...την αλλαγη...την δημιουργια...
.και νομιζω...πως ετσι...της εκανα και ενα μεγαλο δωρο....Ε??
νομιζω...καταλαβαινετε....η ζωη...εχει...αλλο νοημα...
και φυσικα....η δημιουργια...
ειναι...ζωη......σε ολα τα επιπεδα...
βιντεο..λοιπον...παλι...με ομορφα...κουτακια....
μη βιαζεστε,,,,,,
...που πατε....
ειπαμε...
.αλλο τι βλεπουμε...και αλλο τι φανταζομαστε,,
κουτια...κουτακια.....για πολλες χρησεις...
αλλα....και...ΙΔΕΕς....
για υπεροχους....ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕς,,,,,,,.....................
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ?????
ΕΧΟΥΜΕ...ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ....ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ.....???
Η..ΠΑΤΡΑ....ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ.....ΦΩΤΕΙΝΗ....ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....
ΓΙΑΤΙ.....ΑΡΑΓΕ????? http://craftmakesmyday.blogspot.gr/ ..........................................................................................
ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ.....ΧΙ!ΧΙ! ΤΕςΤ..... ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ...ΜΕ ΕΝΑ......ΣΟΥΠΛΑ?????
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

2 σχόλια:

  1. Καλά είσαι ΘΕΑΑΑΑΑΑ !!!!! Τί άμεση ανταπόκριση στην έκκληση για βοήθεια είναι αυτή !!!! Κάνω αμέσως ενημέρωση και στο blog μου γι' αυτές τα σούπερ βιντεάκια !!! Ευχαριστώ πολύυυυυυυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΙΡΙΔΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΡΧΗΣΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή