Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

ΝΕΑ...ΑΓΑΠΗ...


Η καινουργια μου αγαπη!!! μα φυσικα.. .δεν θα ηταν κατι.. που να μην ειχε σχεση...με τα παιδια! χαρτια κολες..ψαλιδια... μπαλες...χρυσοσκονες ...κορδελες... .σχετο...παρτυ.... απολαυση..
.και οι δημιουργιες...ανεξαντλητες... αν και τα υλικα ειναι .τα..ιδια... το αποτελεσμα.....παντα διαφορετικο!!!
ειχα ανακαλυψει. . τα βιντεακια εδω και πολυ καιρο.. .και περιμεναν,,,υπομονετικα.. ..να τα προσεξω.... και να τα επεξεργαστω....
παντα...καποια αναποδια.. .μου βγαινει σε ,,,δημιουργια...και σε καινουργιους.. .δρομους...γνωσεις
......
τι κιαν δεν μπορω,, ,να κανω...οτι εφτιαχνα μεχρι τωρα... .για πολλους ευνοητους ..λογους
.
Δεν το βαζω κατω,..
.
τι κιαν δεν ξερω την γλωσσα..
κλεινω...τον ηχο....
εχω τα ματια..
.παιρνω,,τις εικονες
αυτοσχεδιαζω...
και μετα..
.απο πολλες...καταστροφες..
.ερχεται το αποτελεσμα...
τελειο...δεν ειναι...
.αλλα με την επαναληψη..
.
και την δουλεια...θα γινει...
και φυσικα....αυτα που θα προκυψουν..
.θα πανε για καλο σκοπο...
.στα χερια της ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑς...στην ΠΑΤΡΑ...τον ...ΜΑΙΟ...
.με ολη μου την αγαπη..
.και τις ευχες...μου..
.για καλη επιτυχια...
στο δυσκολο εργο της!!!

25 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ ωραία δουλειά, Ίριδα...... Μπράβο!!!
    Καλό Σ/Κ και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω!γλυκια μου!!καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό!!!!έτσι βλέπω κι εγώ τα videakia που έχω στο κανάλι μου, με κλειστό τον ήχο και ανοιχτά τα μάτια, η δε φαντασία σε ετοιμότητα...και πάλι μπράβο σου!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα!χα!κρυβε λογια!!!!
      ευχαριστω!

      Διαγραφή
  3. ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΙΡΙΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!
    ΤΑ ΜΑΖΕΥΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΛΑΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ , ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ , ΤΟΝ ΜΑΙΟ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαζευε,,,,μαζευε...πολυ δουλεια σε περιμενει!!!Ο ΜΑΙΟς ΚΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ!!!Ευχαριστω..!

      Διαγραφή
  4. Είναι πανέμορφη η κουμπαρο-κουκλιτσα σου, Ιριδάκι ! Και το μήνυμα με νόημα σημαντικό που εμπνέει δύναμη ! Είσαι απίστευτη !!! Έχει αναρτηθεί ήδη στη Δράση !
    Σε φιλώ πολύυυυυυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νασαι καλα κοριτσακι!καλη δυναμη!

      Διαγραφή
  5. Πολύ γλυκός ο κουμπαράς σου Ίριδα!...και τα λόγια σοφά που τον συνοδεύουν!...Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο τρυφερά όμορφος και γλυκός ο κουμπαράς σου!!! Καταπληκτική η δουλειά σου και το αποτέλεσμα παραμυθένιο! Να είσαι καλά, Ίριδα και μπράβο σου που δεν το βάζεις κάτω στις δυσκολίες. Καλό και δημιουργικό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατω,,,τι...κατω!!!ΠΟΤΕΕ!το κεφαλι ψηλα...και συνεχιζουμε!ευχαριστω!!!καλη εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  7. Τι φανταστικός κουμπαράς είναι αυτός.... και τι όμορφο μήνυμα!!!! Μπράβο Ιριδούλα... φυσικά περιμένουμε και συνέχεια!!!! Φιλάκια πολλά!!!! Καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ!Ειναι να μην σου βγει το ονομα
      !!ε!!
      οσο μπορω κατι θα κανω...
      .καλη εβδομαδα
      !ευχαριστω!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ξεχωριστός ο κουμπαράς σου!! Και το μήνυμα που φέρει είναι εκπληκτικό!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις και περιμένουμε να δούμε τις επόμενες δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απο οτι βλέπω Ιριδα μου ξεκινήσες και εσύ τους κουμπαραδες... μπραβο ...προκομενο μου παιδί...πολύ ομορφο τον έκανες... γεια στα χέρια σου... αλλα και το μυνημα ...τελειο!!!!πως τα καταφέρνεται ετσι ομορφα με τις κατασκευες ..καλο του ταξιδι...στην Πατρα...φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εργαστηρι του αγιουΒασιλη,,
      ,καταντησε το σπιτι...
      ρολογια κουμπαραδες...
      μαλλιοκουβαρα εγιναν χαχα!!

      Διαγραφή
  10. º° ✿彡
    Olá, amiga!
    Muito criativo, colorido, lindo!
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφος ο κουμπαράς , Ιριδα! Το δε μήνυμα , ιδιαίτερο και με όμορφο νόημα!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη βδομαδα...μικρη μου!!!
      ευχαριστω....

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφο blog ! !
    Kαλώς σε βρήκα..τέλειες δημιουργίες!
    Καλή συνέχεια σ ότι κι αν σκαρώνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή