Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου 2017

ΚΑΛΗ ΣΑς ΜΕΡΑ!!!



10 σχόλια:

  1. καλημέρα!
    ...κάτσε εκεί...δεν υπάρχει καλύτερο μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο σήμερα καλή μου !!! Συνήθως είμαι κάθε μέρα ..στον δικό μου κόσμο ... Καλό βράδυ και μια εξίσου Καλή μέρα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!καλημερα!κρυβε λογια.........

      Διαγραφή
  3. Μάλλον καλό μεσημέρι πρέπει να πω! Αγαπημένη, γλυκιά μου φίλη στο δικό "μας" κόσμο μόνο τρυφερότητα και αγάπη υπάρχει!Ξέρεις ότι οτι Ίριδες είναι από τα λατρεμένα μου λουλούδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλη σου μερα..γλυκια μου
      !δεν θα μπορουσε να ειναι αλλιως....
      Η λέξη ίρις σημαίνει «μάτι του ουρανού».
      Ήταν το όνομα πού δόθηκε στη θεά,
      στο λουλούδι και στην κόρη των ματιών μας.
      Αυτό σημαίνει ότι καθένας από μας κουβαλάει μαζί του ένα κομμάτι ουρανού.....
      ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ..ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ...

      Διαγραφή
  4. Ίριδά μου, εγώ είμαι μονίμως στο δικό μου κόσμο! Να είσαι καλά, γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω φιλεναδα σε ποιον κόσμο βρισκομουν όταν το έγραφες αυτό; χα..χα.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή